Nová Pokerliga!  Zvyšujeme garance! Nyní každý měsíc zdarma o 300.000 Kč!
Kde hraje redakce Poker24?
Vyberte si
Poker v casinu
Online casino

Zahrajte si kasínový poker proti krupiérovi. Naše oblíbená relaxační hra. Více zde »

Retaliator

k pláči...

Moje karty

Short-handed turnaj 3+0.30, poslední tři hráči, druhé místo bodované... Před flopem nikdo nezvyšuje. Dorovnávám ze SB...

Flop

Solidní flop, jeden ze soupeřů all-in... blafuje:-) Dorovnávám (a zůstává mi tak akorát ještě na jeden SB, čili nic:-) )

Turn

Turn mě uklidňuje, stejně jako pohled na soupeřovy karty - skutečně blafoval...

River

...ale vyplatilo se mu to...

Soupeřovy karty

...

Badbeatník byl přesunut na MujPoker.cz - herníček

Vaše komentáře

Pravidla diskuze: »

tesko rict, jestli blafoval.. Zas tak spatna handa tyhle duckies nejsou. Kdyz jste jenom dva a tys byl jednim z limpers, tak je dost pravdepodobny, zes to taky netrefil a vzhledem k flush draw se mohl pokusit kombinaci ochranit.

Dam ti priklad jak vypada bluff. Mel jsem 8s6s. Flop byl 8d7s5s. Bluffoval jsem ja s flush draw a nejvyssim parem a takzanym check-reisem jsem sel jeste na flopu all in. Co mel souper? JT. Takze uplny nic. No a turn T + J. Tomu ja rikam bad beat ale uz se nedivim, chyby v pokru casto vyhravaji. Par dolaru v cudu.
Druhej bluff taky ze dneska byl zabavnejsi. mel jsem 9h8h. Souper slowplayoval AA. Takze jsem si na flopu 8c7h3h niceho zvlastniho ani vsimnout nemohl a sel jsem znovu check-raisem all in. Samozrejme prisel bleskovej call. Turn nikomu nepomohl a ja dostal osmu na riveru. Tohle uz ale nebyl bad beat, ale jeho pitomost. Kdyby uz pred flopem udelal “neslusnou” cenu, tak bych nejspis tu svoji kombinaci zahodil.
V tvym pripade chapu, zes do toho sel, ale par veci mluvilo proti. Krom toho ze mel “zazracny” kachnicky, tak mohl mit Q8 a vys, 33 anebo str8 draw. Ve vsech pripadech bys pri stejnejch kartach prohral taky a dost bych se divil, kdyby jsi sem uvedl, ze slo o bad beat.
Asi posledni vec, kterou jsem se naucil snad vcera je, ze pokud jste posledni tri v turnaji a nic te nepresuje jit all in, tak bych mozna i tyhle tripsiky slozil, i kdyz chapu jak hodne je to tezke, kdyz uz se ti do ruky dostane pekna zbran :)

Byla to pekna rucka a skoda toho. Priste mu to ale urcite nasypes ;)

Jay_Kay_79 - 24.5.2007 23:08

jayi, a to chodis s takovyma kartama bezne all in porad jak pises? a co hrajes za limity? to by me zajimalo, ze bych si k tobe prisedl…..:)

dezzik - 25.5.2007 18:01

zatim hraju 0.01/0.02. Bude mi potesenim. Ovsem nemyslim si, ze me tak snadno najdes. Urcite ne na paradajsu nebo podobne zajimavejch serverech, ktery jsem pro jistotu smaznul :)

Jo a to ze sem s nima sel all-in si myslim bylo v poradku, pokud jsem vedel, ze prijde call a souperi u stolu obvykle hrali mizerne ;)

Zrovna pred chvilkou jsem si sedl s minimem. Se 4 $ a odchazel jsem s penezma chipleadera, kterej byl jeste pred malou chvili na 40 $. Ja bych dalsiho kdo me nakrmi uvital. Ovsem neni treba covece. Poker je velka rodina a on se vzdycky nekdo najde. Setri penezma na nekoho jinyho. Nebavi me zrovna okradat nasince :P

Jay_Kay_79 - 25.5.2007 21:03

Nejde o to, co mohl mít, ale co měl;-) Jít po flopu QQ3 s duckies all-in je blaf. Jeho hru jsem měl poměrně dobře přečtenou a celý turnaj hrál s nejvyšším počtem chips u stolu. Tady mu prostě přálo štěstí..

Retaliator - 26.5.2007 08:30

A mimochodem, snažit se chránit 22 (z důvodu flush draw) po flopu QQ3, je podle mě trošku pitomost…

Retaliator - 26.5.2007 18:20

koukam tady je to pod kazdou diskuzi samy expert a vyherce nejvice penez=)))))

psychogen - 27.5.2007 00:20

add 1 asi jsem snidal vtipnou kasi ze jsem to nevysvetlil spravne. Q3 mas namalovany ve spadech. Takze kdyz bude mit souper A4 ve spadech nebo cokoli jinyho, tak tomu se rika flush draw. Je asi blbost jit sam od sebe all in s flush draw, ale proc ne kdyz je Vas jen par a mas nejakou prazvlastni foldivou image a do hry jsi jen prikulhal, coz jsi nejspis udelal..
add 2 Nekde jsem ctl, ze kdyz mas v ruce dvojicku a na flop prijde sice vyssi dvojicka s nakou nezajimavou kartou, pak mas vetsi pravdepodobnost, ze se souper netrefi. Takze tady all in with twos. Mozna klucina nechtel, aby ses podival na dalsi kartu. To jsem myslel tou ochranou ;)
add 3 Kdyz jde souper all in, tak i kdyz mam velmi dobrou ruku, tak se zamyslim co by tak mohl mit.. Q3 nebo flush draw. Na tohle bych ho tipoval. Jesli mel mnohem vyssi stack nez ty, tak on nic neriskoval. A to byla moje pointa. I kdyz mas velmi dobrou ruku, je nekdy dobry zahrnout do zvazovani sily kombinace i postaveni v turnaji a co pro tebe bude znamenat vyrazenim. Vem si flush draw a jakoukoli “stastnou” kartu. A muzes jit taky brecet.. A vzhledem k tomu co prislo na river bych se nedivil, kdybys mel ve finale i treti nejhorsi ruku, kdyby se zapojil i hrac A.
add stesti to se stejne bude vetsinou drzet silnejsiho ;) Na druhou stranu, ale mas pravdu. Foldnout trips je tezky a v tom naprosto souhlasim.
Ja dneska nepolozil tri krale. Mel jsem je posychrovany desitkou no a souperi prisla 7 do paru na turnu. Takze mas den trikralovy, ale prohrajes, protoze nejsi sam ;)

Jay_Kay_79 - 27.5.2007 05:14

Asi jsem se špatně vyjádřil, ale chipleader jsem byl já. Jinak, moje dorovnání jeho all-in sázky po flopu, kde byl flush draw, byl z mé strany risk, uznávám. Nicméně on měl v ruce pouze ty dvojky, takže jeho all-in po flopu byl jednoznačně blaf.

Retaliator - 27.5.2007 08:08

to jo, ale preblaf te s nema pekne :) Ja za chvili dopadnu tak zle, ze prestanu verit setum z ruky. Pac jsem nejdriv projel set z dvojek z ruky proti setu petek z ruky a pak se setem devitek z ruky jsem sel all-in proti nakymu zoufalymu blaferovi snad s Acehigh a dostal jsem call od chasera co honil flush a dohonil.. Nekdy mam z pokru divny pocity. Jako bych hrat uz lip nemoh a stejne me nakej zoufalec co se nema rad precura.. :((

Jay_Kay_79 - 4.6.2007 18:40

Ty dvě dámy, to je jako s tou možnou pikovou fleší – když budu přepokládat, že po dorovnání ze sb dámu nemáš, ale máš nějaké průměrné karty jako Ks7h, pak moje dvě dvojky mají šanci na výhru 59:41, což mi sice nepřijde jako přijatelné riziko, ale úplně nesmyslný ten allin není.

poool - 29.7.2007 23:09
Jméno Zapamatovat
Zpráva
před odesláním ZAŠKRTNĚTE! (slouží k odfiltrování spamu)

Online herna Sportingbet.cz - Screenshot

Stáhnout aplikaci

Vybrané akce a turnaje
POKERLIGA.CZ €300
POKERLIGA.CZ €400
POKERLIGA.CZ €500
€1.000 Guaranteed
€50.000 Guaranteed
€3.000 Guaranteed