Nová Pokerliga!  Zvyšujeme garance! Nyní každý měsíc zdarma o 300.000 Kč!
Kde hraje redakce Poker24?
Vyberte si
Poker v casinu
Online casino

Zahrajte si kasínový poker proti krupiérovi. Naše oblíbená relaxační hra. Více zde »

Novinky: Profi pokerliga

Profi pokerliga je nová ligová soutěž v pokeru. Princip je stejný jako u Pokerligy – každý den se hrají turnaje, jejichž výsledky se započítávají do měsíčního žebříčku. V Profi pokerlize se však nebudou hrát freerolly, pouze turnaje s požadavkem raked hands nebo s nízkým startovným. Prize pool je v Profi pokerlize 5000 USD, vítěz bere 1555 USD.

Základní odlišnosti mezi Profi Pokerligou a Pokerligou

Turnaje

  • V Profi pokerlize se hrají dva typy turnajů: PROFILIGA 20RH s požadavkem na odehrání 20 raked hands v průběhu 48 hodin před zahájením a turnaje PROFILIGA 1 USD se startovným 1+0,1 USD. V turnaji PROFILIGA 1 USD hráči získají body do žebříčku, navíc se mezi nejlepší rozdělí prize pool daného turnaje.
  • Pokerliga se vrací zpět k freerollům POKERLIGA free bez požadavku raked hands.
Denní rozpis turnajů Profi pokerligy »

Prize pool

  • V Profi pokerlize si nejlepších 25 hráčů měsíčního kola rozdělí prize pool 5000 USD, vítěz si odnese 1555 USD
  • Prize pool v Pokerlize je od červencového kola 2000 USD, přičemž vítěz bere 650 USD

Bodovaná místa

  • V Profi Pokerlize je bodovaných prvních 100 míst
  • V Pokerlize je bodovaných prvních 500 míst

Začátky turnajů

  • Turnaje Profi pokerligy se hrají každý den od 21:30 v Paradise poker herně
  • Začátky turnajů Pokerligy se přesouvají na 19:30.

Registrace

  • Registrace do turnajů Profi pokerligy je otevřena 7 hodin předem
  • Registrace do turnajů Pokerligy 2 hodiny předem.

Více informací o Profi pokerlize na www.pokerliga.cz/profiliga »

Turnaje Profi pokerligy i Pokerligy naleznete v Paradise poker herně v sekci MULTI TOURNEY/ALL.

První tři dny zdarma

  • Od 1. do 3.7. 2007 jsou všechny turnaje Profi pokerligy jako bonus při příležitosti spuštění Profi pokerligy mimořádně nastaveny jako freeroll s názvem PROFILIGA free, ve středu 4.7.2007 začne Profi pokerliga turnajem dle denního rozpisu »

Upozornění

  • Freeroll turnaje o 50 a 200 USD jsou od 1. července 2007 zrušeny

Vaše komentáře

Pravidla diskuze: »

Ak tomu dobre rozumiem, mame 2 pokerligy a to jednu free a druhu profi. Takze podla mna super.

svkice666 - 28.6.2007 18:05

No napad to je celkom zaujimavy…. uznavam. Ale vyhodit 50 a 200 dolacove freeroly, no nehnevajte sa…

shadow212 - 28.6.2007 19:18

Sqělý nápad.Bude to re-buy nebo freezeout?

algec1 - 29.6.2007 05:04

:o) Tleskám … Super super super. Jen bych se chtěl zeptat jestli body za final table budou stejné jako ve freelize? A po jaké době budou růst blindy? ( myslím že ve free je to po 6-ti minutách, což je celkem honička a zvyšuje se podíl štěstí na úspěchu hráče … 12-ti minutové blindy by určitě hru zkvalitnily když už je to profi, ale samozžejmně i výrazně protáhly, i když počítám že se do profiligy bude hlásit výrazně méně lidí než do free, tak by to zase tak výrazné prodloužení hrací doby být nemuselo … no nic, jen se ptám :o)

James J. - 29.6.2007 07:56

a normalni freeroly jsou pryc???

p.v. - 29.6.2007 10:18

Freerolly nejsou “pryc”, ale musely uvolnit misto Profi pokerlize. Ciste freerolly najdete v Pokerlize. Blindy v Profilize jsou po 6 minutach, stejne jako u Pokerligy. Dalsi zmeny budou v srpnu, napr. navyseni blindu na 10 min. Profiliga se bude postupne vice odlisovat.

Redakce Poker24.cz - 29.6.2007 12:16

Jak bude vypadat bodování? Od jednoho bodu do sta, nebo bude prvních deset zvýhodněno? A když tak kolika body? Celkově je to zajímavý nápad. Díky

Honzula - 29.6.2007 15:07

To Honzula: Vsechno mas v pravidlech pokerligy

Martin, admin Sportingbet Pokerligy - 29.6.2007 15:43

Nedelni 200usd freeroll byla klasika, tohle jste zrusit nemuseli :-( Posledni tradice ktera byla prakticky od pocatku online pokeru v Cesku! Opravdu to bylo nutne a nebyla nadeje tento turnaj v nejake podobe zachovat? Clovek to nehraval ani tak pro ty penize, jako spis pro zabavu a nostalgii…
Pokud pujdou v srpnu blindy nahoru, tak to bude docela drsne – to se pak kazdy z turnaju protahne k pulnoci, zejmena diky “uzasne” taktice urcitych hracu, kteri tahaji cas od samotneho pocatku.

AC - 29.6.2007 17:13

Souhlasim s ACM-klasika. Nedelni 200$ Free. za 100 RH byl muj oblibeny, ktery jsem hral od začátku na stare herně.

nuny - 30.6.2007 09:18

500 usd freeroll o 19:30 ostava alebo nie???

shark - 30.6.2007 10:36

tak klobuk dole pred tymto napadom:-))
ale aj tak si myslim ze tie prve tri dni nemuseli byt s volnym vstupom akurat sa tam natlacia aj hraci co hraju len freerolly a pokazia tie tri dni

Petrzalcan - 30.6.2007 15:47

Je to dobrý krok. Frree hráči budou mít svoji soutěž a kdo si chce zahrát trochu seriózněji bude mít takz možnost. Přitom buy-in 1USD umožňuje účast opravdu pro všechny.
Předpokládám že turnaje budou freeze out. Díky tomuto opatření asi příjdou noví hráči. Já budu mezi nimi:-)

Allex12 - 30.6.2007 18:17

Podla coho sa bude v profilige vyratavat Prize co sa nazbiera pri podmienke 1.10 USD? Rozumiem, ze sa to bude odvijat podla toho kolko hracov sa prihlasi, ale v pravidlach je napisane v bode 7, ze sa rozdeli medzi najlebsich. To je aky pocet? Najlebsich 10 na finalovom stole, alebo najlebsich 25 v tom danom turnaji? Alebo…? Je toto uz dane, alebo podla coho to sportingbet vyratava?

svkice666 - 1.7.2007 13:46

skvice: predpokladam ze sis odpovedel sam – bude zalezet na poctu ucastniku. Bude to z pohledu rozdeleni toho vstupneho klasicky 1usd multiturnaj.
Doufam, ze to tady procitaji i admini Sbetu a zkusi prosadit navraceni nedelniho 200usd turnaje… cert vem 50usd miniturnaje, ale tenhle prosim VRATIT :-) Vzdyt to je jako zrusit FA CUP, nebo udileni Oskaru – je to KLASIKA!

AC - 1.7.2007 14:28

A bude možné tu pokerligu mezi turnaji najít?Mě se tam nezobrazuje už od doby nové herny, nepomohlo ani několikeré přeinstalování.Co mám pro to ještě udělat?

algec1 - 1.7.2007 15:30

dokud budou blindy stoupat po 6-ti minutach, tak je to nadale totalne o nicem…a par RH a startovne 1+0,10$ je pro “profi” poker ligu taky smesne…

jsem zvedav na do dalsi odlisovani, zatim mi to prijde jako temer stejny shit jako klasicka pokerliga

ale abych pouze a jenom nekritizoval, napad je to dobry, ted ho pouze vysperkovat…napr tim, ze by turnaje byly re-buy (dejme tomu s buy-inem 5+0,5$), tim by se imho vyselektovali “svatecni” hraci a liga by mela mnohem vyssi uroven

beagle - 2.7.2007 08:27

Re-buy ste sa zblaznili? To racej nech ostane takto ako to je teraz. Re-buy a add-on je taka blbost a vyhodna len pre hernu a nie pre hracov. Jeden re-buy som hral a do prestavky to bol totalny freeroll. Hraci hrali presne, ako ked hra clovek freeroll. Som povedal nikdy viac. Co sa tika freerollov nak je racej 500$ a 130 platenych miest a ten je dobri. Teraz je tusim este nejaky 100$, ale presne to neviem, bo momentalne sa nejak neda spojit s master serverom od sportingbetu.
to algec1 neviem ale mne ju zobrazuje v multiturnaj>>freeroll, alebo multiturnaj>> buy-inn si daj od najmensich po najvacsie a malo by ti ich ukazat. Ak mas problem stim, stiahni nanovo z netu instalacku platformi. Mozno to pomoze. gg gl

svkice666 - 2.7.2007 11:06

Profiliga a re-buy se mi zdá taky jako nesmysl … ale vyšší startovné bych taky uvítal.

Ted k těm blindům, pro ukázku – včera sem si zahrál první profiligu, po 45-ti minutách sem měl nadprůměrný počet chipů, ale přitom se mé chipy rovnali pouze desetinásobku Big Blindu … jak má tedy potom vypadat solidní pre-flop raise a následně sázka na flopu, abych nemusel jít All-in??? To už je lepší šoupnout ten All-in rovnou před flopem a doufat že shrábnu blindy, nebo budu mít štěstí a porazim soupeře v naprosté loterii komu co přijde… profiliga? no možná kvalitní all-inliga… ale ono to má něco do sebe – češi budou nejlepší all-ináři na světě :o)

James J. - 2.7.2007 11:17

Dulda: 5$ je moc? :-O re-buy ma 2 zasadni vyhody: 1) celkovy prize pool je vyssi nez u klasickeho freeze turnaje, coz by mohlo prilakat vice kvalitnejsich hracu 2) pokud bude solidne hrajici hrac porazen unskilled magorem spolehajicim na stesti, ktery chodi do all-inu s 25o, tak dostane jeste sanci pokracovat a magorovi to vratit i s uroky…a magor pokud neni uplny magor si brzo spocita, ze se mu to nevyplati a treba zacne hrat poradne a prestane byt magor :)))

jak uz jsem psal predtim, alespon zdvojnasobena delka levelu, vyssi buy-in a re-buy forma turnaje by pokerlize zajistila MNOHEM vyssi uroven a stala by se rozhodne prestiznejsi zalezitosti…hraci spolehajici na stesti a ti, kteri do pokeru nehodlaji investovat by zustali u klasicke pokerligy, serioznejsi hraci by se radi ucastnili “profi pokerligy”

beagle - 2.7.2007 11:24

to all: Poker24.cz neni provozovatelem Paradise poker herny, nemuzeme tedy provadet zmeny v herne. Vase pripominky vsak predame Sportingbet. Navyseni blindu na 10 min v Profilize by melo probehnout na zacatku srpna, petistovkovy freeroll se rusit nebude. gg&gl!

Redakce Poker24.cz - 2.7.2007 11:31

svkice666: podle toho, co jsi napsal te jednoznacne skatulkuji do kategorie hracu, pro ktere je klasicka pokerliga jako usita na miru (bez urazky)...kolik vyhrajes za 130.misto v 500$ freerollu? 0,50$? to se fakt vyplati za 2 hodiny casu u kompu :))

“Re-buy a add-on je taka blbost a vyhodna len pre hernu a nie pre hracov.”

v cem je vyhodna pro hernu? poplatek herne se plati pouze pri buy-inu, vic nejde herne ani centik ;)

“Jeden re-buy som hral a do prestavky to bol totalny freeroll. Hraci hrali presne, ako ked hra clovek freeroll.”

jaky byl buy-in? dovolim si tipnout 1+0,1$...

proc se vlastne snazim cokoliv psat? pral bych si, aby v cesku byla dlouhodobejsi soutez, kde by rozhodujicim faktorem byl skill hrace a ne pouze a jenom luck…imho by to uvitala spousta lidi…profi pokerliga na SB by toto mohla v budoucnu splnovat, protoze napad je to vyborny, kdyby ovsem….no vsak uz vite ;)

beagle - 2.7.2007 11:36

beagle: Nikde neni zaruka, ze vyssi buy-in by znamenal vyssi kvalitu hry. To je jen taková chimera! Naopak, pri re-buy turnaji se casto stava, ze tihle “lepsi” hraci chodi pravidelne allin s takovou kombinaci, s jakou by si to jinak netroufnuli, protoze vedi, ze maji dost vysoky zustatek na uctu k tomu, aby dokolecka dokupovali – a jednou jim to proste vyjde, logicky, v pokeru je to hlavne o stesti a jednou za cas se trefi kazdy :-)
Pokud sledujes pokerligu od zacatku tak musis videt ten trend, ze se podminky pro ucast zprisnuji, ze se ocesavaji takovi ti vecni allin hraci s nulovymi zustatky na uctech, pro ktere je poker jen o nahazeni allinu a nemaji k te hre zadny vztah.
Ja osobne se zucastnuji OPT (OnlinePokerTour) na jednom portalu, kde je buy-in do turnaju prave 5+0,50usd. A svete div se, ackoliv je udajne 1500 lidi na tomto portalu registrovano, tak nas hrava 10-15, protoze pro ostatni se to zda prilis vysoke! V cesku je poker v plinkach, nemuzes chtit aby bylo vstupne do turnaju v radech stokorun. Urcite ne, pokud ma byt masovejsi ucast. A sotva bude pro Sportingbet marketingove zajimava soutez pro skupinku 15 hracu… A ten pocet si troufam tvrdit zcela presne, protoze jak jsem psal, mam uz tuto zkusenost z jine dlouhodobe souteze!

AC - 2.7.2007 12:20

to beagle freeroll hram len raz za cas a aj 130te miesto je dobre aj ked je to len par centov.
Kazda vyhra je vyhra. Co sa tika re-buy turnajov, podla mna jedno dokupenie je OK. Proste mozes prehrat aj s dobrimi kartami proti lebsim, respektive s dobrimi, proti magorovy. Ale ja som vtom re-buy vydel magora, ktory dokupil a siel all-in a tu je to len o velkej nahode a o stasti a ziaden skill ti tu nepomoze. Skatulkujes ma zle. Chcem hrat turnaje, ci uz multi, alebo single turnaje a cash games, kde rozuhoduje viac taktika, ci skill hraca, ako stasite niektorich magorov. Nedal som do herne ani halier a nemyslim si, ze sa nemozem dostat aj na stoli, kde uz rozhoduje taktika a skill hraca, ale tam je este dlha cesta. A zatial u mna rozhoduje monezmanagmet. A tem jasne vymedzuje hranice, medzi ktorimi sa teraz pohybujem. Teda co si mozem dovolit. Hram pokerligu a zacal som aj profiligu. Paradoxne sa mi vcera darilo lebsie na profilige (aj ked je este free), ako na pokerlige a urcite budem hrat profiligu aj nadalej. Zrejme si skusenejsi hrac, alebo s vyssim bankom ako mam ja. Neviem, nesudim, neskatulkujem (bez urazky) :)

svkice666 - 2.7.2007 12:40

Já hraji často naživo a nemyslím si, že tady výše buy-in nějak vylepší kvalitu obsazení turnaje. Co je ale pravda, tak rozdíl hry mezi r/a a freeze v první hodině. Nedá se říci, který je lepší, je to prostě jiné. Na Profiligu rozhodně sedí lépe freezeout po 10min.

nuny - 2.7.2007 13:28

AC: turnaje hraju v podstate v rozmezi 5$-50$, HU 20$-100$, takze imho mam celkem predstavu, jak vypada hra na ruznych limitech…a cim vyssi buy-in tim vic je hra tight, neni to zas takova chimera…je pravda, ze re-buy turnaje hraje spousta movitejsich blaznu, ale od toho je re-buy turnaj, aby se dokupovalo, kdo chce vyhrat, tak se nesmi bat investovat…prumerny cech si to dovolit nemuze a proto bude hrat vic tight :))

jinak musim souhlasit s tim, ze ucast by asi nebyla valna, aspon ne na zacatku, to jsem trochu nedomyslel, hracska zakladna asi opravdu jeste neni moc vysoka…

pokerligu jsem zkousel na zacatku, pote co jsem zjistil, ze nejlepsi a tudiz nejcasteji uplatnovana taktika je jit hned all-in, pak se modlit, ze vsech pet stejne smyslejicich calleru porazis a v pripade, ze se to povede, tak sit-out a profoldovat se na bodovany pozice, jsem se na to vykaslal, byla to absolutne ztrata casu :( a stavajici model pokerligy je opravdu pouze o stesti, skill je vyrazne zatlacovan do pozadi a hraje ve hre pouze zanedbatelnou roli :(

beagle - 2.7.2007 13:29

sckice666: hrat proti magorum se rozhodne vyplati, pokud to nehrajes podobne jako oni, staci si pockat na lepsi karty, nekdy te to opravdu stoji nervy a nejaky ten re-buy, ale z dlouhodobeho hlediska jsou prave tito lide potreba k tomu, aby byl zajimavy prize pool a ty (a podobne hrajici lide) sis vybudoval solidni stack do dalsi faze turnaje :)

“A zatial u mna rozhoduje monezmanagmet.”

jak zatial? money managment je imho dost zasadni vec pro uspesnou hru, od nej rozhodne neupoustej :)
i kdyz nekdy to proste bohuzel nejde (z vlastnich zkusenosti) :((

beagle - 2.7.2007 13:45

Souhlas s AC. Větší buy-in než 1-2dol. by nezkvalitnil hru, ale nehrál by to už nikdo.Je třeba si uvědomit, že pokerliga jde celý měsíc a když není štěstí, tak při větších buy-in by to mohlo zamávat rozpočtem.Pro začátek je dolar akorát.

algec1 - 2.7.2007 13:55

beagle: Neboj, vsadim se s Tebou klidne o lahev vina, ze tahle nova Profiliga bude o daleko zodpovednejsim a korektnejsim hrani, nez si sam vubec hodlas pripustit. Protoze kdo zainvestuje byt jeden jediny dolar, nebo si nahraje 20RH, tak ten nebude mit naladu nastrilet tam tri alliny a zabalit to. Tohle jde treba u Turbo freezout turnaje s buy-inem v radu nekolika dolaru, tam to k tomu primo vybizi, ale tohle je mesicni soutez a timhle stylem se nikdo na celo nepropracuje.
Dovolim si tipovat, ze nebude hrat ani 250 lidi! Vcera se samozrejme prihlasil kazdy, i kdyz nebude placene a RH turnaje hravat, ale proc si tam nejit hodit par allinu, kdyz je to zdarma, ze :-) Ja zacnu hrat az ve stredu a rad bych minimalne obhajil druhe misto z kvetnove pokerligy, takze si to doufam obcas rozdame u final table :-)
Jeste k tomu navysovani blindu: je samozrejme, ze prodlouzeni doby prida na serioznosti hry, ale neslo by potom posoupnout zacatek na drivejsi cas? Takhle se bude koncit po pulnoci a nevim nevim zda to nebude na ukor veci, spousta lidi chodi hned na osmou ranni do prace a to pak neni zadna slast vstavat…

AC - 2.7.2007 15:48

AC: no uvidime, uvidime…pokud bude mit liga opravdu uroven, tak ti tu lahev vina rad dam :)

cvicne si ji asi ted v nejblizsich dnech zahraju, ale ty 6-ti minutove blindy mi asi budou delat hodne velke problemy :)))

beagle - 2.7.2007 16:19

Já taky hlasuji pro dřívější začátky. Sice je tady jistě spousta studentů, kterým je to nyní buřt, ale já třeba vstávám každý den v 5:15…:-(

Allex12 - 2.7.2007 19:56

Otázka na Admina! jak je možné že průběžně první v PROFIlize má po jednom dni už 650 bodů?! To je přece podle bodování pokerligi! V profi je max 100 plus bonus a ne 500!!! Nikde jsem se nedočetl že první tři dny bude i lepší bodování!!!!!!! Děkuji za odpověď.

Honzula - 3.7.2007 09:11

teda musim rict, ze vcera jsem si jenom tak cvicne zahral starou pokerligu a s udivem musim konstatovat, ze uz to neni takova uchylarna, jako v zacatcich :)

beagle - 3.7.2007 09:42

jakto ze za prvni misto je podle pravidel 100 bodu plus nejakej bonus a pritom po jednom zapase ma prvni v poradi 650 bodu???

mrkevvzime - 3.7.2007 10:06

gratuluju vám k tomu, že si to můžete vůbec zahrát.Já mám asi embargo nebo co.Prostě se mi pokerligy nenabízejí.

algec1 - 3.7.2007 10:09

Dnes je první den, kdy jsou v PROFI pokerlize ostrá data. Přechod na nová data chvíli trval, a proto jste viděli špatné údaje. Teď už je vše v pořádku a je bodovaných jen prvních 100 hráčů. Každopádně díky za hlášení chyb.

Martin, admin Sportingbet Pokerligy - 3.7.2007 10:40

beagle: AC nejradeji Rulandske sede :-)
A to uvidis az to bude zitra RH20, to bude daleko zodpovednejsi hrani. Dneska si nahraji RH a zitra na to vlitnu, snad se to podari dobre nastartovat, v zaveru se to uz dohani dost slozite…

AC - 3.7.2007 11:31

Martin, admin Sportingbet Pokerligy:
no, prvý by podľa pravidiel mal získať 130 bodov. Ale má ich 250, desiaty by mal mať 103 a má 151. To vyzerá že prvých desať dostáva bonusy podľa “starej” Pokerligy.

RestaSK - 3.7.2007 12:31

Jen upozornění, bodovaných je už sice jen 100 hráčů, ale neseděj bonusy za final table … první by měl mít jen 130 bodů a ne 250. ( teda aspon podle pravidel )

James J. - 3.7.2007 13:05

admin: Bodovaných je sice jen prvních 100, ale bonusy za final table jsou podle standardní pokerligy…

Phat-K - 3.7.2007 13:08

BODOVÁNÍ.....
NEŘEKL BYCH ŽE JE VŠE V POŘÁDKU, V PROFILIZE BYL FINAL TABLE HODNOCEN STEJNÝM BODOVÝM BONUSEM JAKO POKERLIGA A NIKOLIV PODLED PŮVODNĚ AVIZOVANÉHO SCHÉMATU.

PROSÍM O NÁPRAVU NEBO O ZMĚNU PRAVIDEL !!!

Sobokan - 3.7.2007 13:52

Aha asi mi zblbol net, kedze moj prispevok nebol zverejneny, tak to napisem znova. Hadam to uz bude OK. Zrejme to o redkcie ani neprislo. Pripajam sa ktim, co by mali racej profiligu skorej. Myslim si, ze keby zacinala v rovnakom case ko pokerliga, teda o 19:30 bolo by to ok. Koli hracom, co rano skoro stavaju do roboty. Ved pokerligu aj profiligu hraju aj cze aj svk ci pl a ru a v Rusku pokial je to Moskovsky cas je o 2 hodiny viac ako u nas a to uz je dost si myslim. Cize mi mozme byt este radi, ze je to o tolkej. :)) gg gl

svkice666 - 3.7.2007 19:48

PROFILIGA je pro “profíky” a ty ráno nevstávaj a do práce nemusí :):)

butrus - 4.7.2007 10:34

pre tych, ktory nevidia turnaj pokerligy. Ja uz som tento problem riesil cez support, je to sposobene migraciou so starsej paradise do novej paradise herne a jedina moznost ako o5 hrat pokerligu/profiligu je napisat na support s poziadavkou zrusenia a nasledneho zalozenia noveho uctu a udanim dovodu. Dalsie instrukcie vam pridu e-mailom. Okrem ineho budete musiet zadat nove uzivatelske meno, kedze stare si ponechat nemozte, tak isto vam prevedu na novy ucet vsetky peniaze z uctu stareho.Nevyhodou je vynulovanie nahraynch bodov (neprevedenie na novy ucet).

arpino - 4.7.2007 11:20

Také RH nepřevedou a ani bohužel sázenky na sporty.Už jsem tuhle proceduru také včera prošel.Naštěstí ten tenis dopadl blbě.Aspoň nejsem nasraný, že jsem nedostal peníze za výhru.

algec1 - 4.7.2007 13:35

Kdyby to začínalo v 20:00,nebo 20:30 tak by to bylo lepší.
21:30 je dost pozdě,bitvy u final table sou okolo půlnoci a to je dost pozdě..
I půlhodina dřív by byla dobrá..

Sokl - 4.7.2007 21:57

takze pratele, zahral jsem si dnesni turnajek a zde je par poznatku:

+) 244 lidi, na stole zadny blazen, solidni hra

a ted -)

0 min: blindy 10/20 avg 1500 = bb je 1/75 avg stacku
12min: 25/50 avg 1650 = 1/33

a jedeme z kopce…

24min: 75/150 avg 2000 = 1/13
30min: 100/200 avg 2300 = 1/11,5
36min: 150/300 avg 2600 = 1/9

tady sem zabluffoval ve spatnou chvili, takze jsem vypadnul a prestal turnaj sledovat…:))

90min: 3000/6000 avg 24000 = 1/4!!!!!!!!!

dal uz to nema cenu rozebirat, imho je zcela jasny, kam tim mirim…paradoxne tight hra na zacatku turnaje mela za nasledek, ze v pozdejsi fazi turnaje je to opet pouze a jenom o stesti :(

takze bych poprosil adminy profi pokerligy, at se zamysli, zda-li by nebylo od veci krome prodlouzeni jednotlivych levelu take zvednout pocatecni stack…diky, howgh :)

beagle - 4.7.2007 22:16

sokl: no zrovna dneska se koncilo snad ve 23:20, tesne pote, co jsem dopsal svuj predchazejici prispevek…1 3/4 hodiny na takovyto turnaj je zatracene malo…

pro webmastera: seridte si na webu hodiny :))) ted je 1:50, jsem zvedav na cas meho prispevku ;)

beagle - 5.7.2007 00:51

2 návrhy: 1) začátek od 20:30 nebo 21:00, 2) levely po 10 nebo 12 min a pak úplná spokojenost :)

Hilton5 - 5.7.2007 09:59

Jj, taky jsem ten turnaj hrál a celkem dobrý. Pravda je, jak říkáš, že v momentě kdy zbývalo cca.70-80 lidí byla většina stacků na tak mizerné úrovni, že to byl opět festival allinů. Já vypad na blindech 1600/3200 a dál jsem to taky nesledoval…
Jsem dost zvědavý, jak to bude vypadat při tom 1+0.10 turnaji.
Podle mě se to ale tak od půlky měsíce uvolní:-)

Allex12 - 5.7.2007 11:33

Pokud krome zvednuti casu zvednes i stack, tak tady mame petihodinove turnaje, coz bude zajimave mozna pro pultucet totalnich zavislaku :-))
Musis se proste prizpusobit podminkam, to taky dela velkeho hrace – nehrat jen TOP10 kombinaci ale umet si diktovat tempo, zatlacit na soupere, jit obcas do rizika, zkusit videt par lacinych flopu i s kartama J Q atd… jen cekat na A A to dokaze kazdy…

AC - 5.7.2007 14:30

AC: hral si nekdy opravdu PORADNEJ turnaj? ;) nezlob se na me, ale z toho co pises to skoro vypada, ze si se dal nez k pokerlize nedostal (cemuz osobne neverim, pouze to tak vypada)

priklad: 100K GTD v nedeli od 21:00, buy-in 100+9$, prihlaseno byva cca 900 lidi, poc. stack 2500, blindy rostou pomalu a cely turnaj trva 6 hodin…

z vlastnich zkusenosti vim moc dobre, ze vyssi pocatecni stack hru rozhodne nebrzdi, naopak nabizi daleko vetsi moznosti manevrovani (viz tebou popsane hrani vice startovnich kombinaci) a hlavne vyznamne zvysuje pomer big blindu a prumerneho stacku hrajicich hracu – tohle bych rekl, ze je opravdu zasadni vec

beagle - 5.7.2007 17:35

beagle: Ty mas nick beagle1974? Tak to jsi umrel vedle mne na zidly na T T :-) Na Sbetu mi nejde chat, takze jsem Te nemohl ani pozdravit…

AC - 5.7.2007 20:42

No ja by som bral, keby v statistika profiligi, mala grafy ako su v pokerlige. Lebo je vtom nejaky chaos, dneska je na stranke aktualizacia dnesna este nebola, ale ked si dam detajl, tak tam uz volaco zaratane je. Nerozumiem tomu. Uz som pisal aj na ten kontakt, ktory je na stranke pokerligi.
to redakcia mimochodom tento e-mail “admin@sportingbet.cz” je len na pokerligu, alebo je to vseobecny e-mail s ceskov potporov sportingbetu? Vdaka za odpoved.
Pitam sa preto, ze uz som nan pisal ako mienia poriesit Pending Bonus so starej herne PARADISE a zatial odpoved ziadna.

svkice666 - 6.7.2007 12:30

to skvice666: e-mail admin@sportingbet.cz je jen pro pokerligu/profiligu. Emailovy dotaz na Sb muzes poslat odtud http://www.sportingbet.cz/t/forms/ContactUsEmail.aspx

Redakce Poker24.cz - 6.7.2007 14:29

heh to redakcia
Njn toto poznam a vzdy ked daco odoslem, tak mi napise lutujem, ale pre volaco sa to nedalo odoslat. A nikdy neviem ci im to preslo alebo nie. Takze tomuto formularu nedoverujem. Lebsi by bol e-mail klasicky. neviem ake maju skusenosti iny hraci, ale ja negativne. Ale vdaka za odpoved.

svkice666 - 6.7.2007 16:37

beagle: Pokud rikas poradny turnaj tomu kde je startovne 100usd tak ne, to jsem jeste nehral a sotva kdy budu. Nejvic co si zaplatim jsou 20usd turnaje. No a pokud to mela byt utecha, ze takovy turnaj trva jen ctvrt dne, tak to teda moc nepomohlo :-)) Verim, ze vyhry jsou potom krasne, ale ja beru poker jako zabavu, ne jako fulltime job. Kazdemu co jeho jest, ale dovedes si predstavit mesicni soutez kde kazdy den sedis 4h vecer u pokeru? No, Ty mozna ano, ja urcite ne. Ale pokud beres poker zodpovedne a ne pouze jako zabavu, tak potom jsou takove turnaje pro Tebe. Taky se mi libi, jak mas poker teoreticky zmaknuty – jsi pro mne takovy pokerovy Jarda Hrebik, pokud Ti to jmeno neco rika :-)

AC - 6.7.2007 22:27

Kde je sobotni profiliga?

chuan74 - 7.7.2007 18:13

AC: jj, jeste sem ale hral soubezne nejaky heads upy, ktery byly pro me zasadnejsi, tak jsem to proste ohulil, i kdyz bylo vic nez pravdepodobny, ze toho K ma…ale nasral me, ze muj pomerne velky preflop raise callnul s KQ proti 3 hracum :))

jinak ja te zdravil a ptal se te, jestli to jsi ty a zadna odpoved, uz chapu proc :)))

beagle - 7.7.2007 20:10

Dívám se, že jsou teď dva turnaje 20RH za sebou. Musím tedy ty RH nahrát dvakrát, nebo stačí jednou? Měly by platit 48 hodin…:-)
Ještě dotaz: Bude někdy fungovat diskuse na www.pokerliga.cz??? Myslím, že by to bylo praktičtější než tady.

Allex12 - 8.7.2007 19:34

ac: tak jarda hrebik? to bych se asi mel urazit ne? :)))

beagle - 8.7.2007 19:36

to Martin ( admin SB ) : nevim jestli se to tady už nějak řešilo, ale ve výsledcích v profilize se nezapočítávaj body hráčům, ve stats sice každý hráč má přesný svůj počet bodů, ale v celkovém hodnocení ne.
Příklad prvního hráče který má v tabulce cca 260 bodů, ale přitom už podle stats nahrál cca 560 bodů...

James J. - 9.7.2007 09:23

Prečo nie sú ešte aktuálne výsledky Profiligy???

Ondrej - 9.7.2007 09:57

tiez by ma zaujimalo kedy bude spraveny rebricek naj hracov v PROFILIGE.clovek ani nevie na akom mieste priebezne je.chcelo by to na tom popracovat

sid-t-kid - 9.7.2007 18:11

to Dulda : a PROČ SE najde člověk jako ty, kterej by jen kritizoval někoho kdo se snaží něco fajnovýho udělat…pokud já vím tak podle rozpisu turnajů je vše v pořádku PO,ST,PA,NE 20RH / UT,CT,SO 1 USD.

James J. - 9.7.2007 18:59

Copak?? Máte moc práce s kontrolou přízpěvků a nemáte čas na odpovědi?:-)
Nic ve zlém, ale chtelo by to nějakou reakci…

Allex12 - 9.7.2007 19:05

Vyšoupněte SIT OUTery.

igor - 9.7.2007 20:15

jeden dotaz : SIT OUTERI
ak zvysite pociatocny stack v turnaji a blindy budu rast az po 10-12 minutach tak takyto hraci sa mozu dostat dost daleko:-))) co by nebolo dvakrat super:-))

Petrzalcan - 9.7.2007 23:10

Psal jsem na sportingbet a zde je část odpovědi:Zial doslo k mensej systemovej chybe, kedy sa spravne neuklada vysledna celkova tabulka. Vase konkretne vysledky su vsak zaznamenavane spravne, nemusite sa bat akejkolvek straty dosiahnutych bodov. Takže věřme, že bude vše v pořádku.

algec1 - 10.7.2007 07:00

to Martin ( aadmin SB ) : myslím, že se vymazaly výsledky z 8.7., alespoň podle stats. Během včerejška ve stats každý hráč výsledky z 8.7. měl, ale dnes už ne.

James J. - 10.7.2007 09:15

mno furt nic :(
taky jsem vcera cekal 1+10 a ne 20RH a to poradi/body je tam stale spatne ach jo

mrkevvzime - 10.7.2007 09:17

to all: v profi pokerlize nastal technicky problem, intenzivne se pracuje na jeho odtsraneni, omlouvame se za neprijemnost, budeme vas informovat, jakmile budou nejake novinky

Redakce Poker24.cz - 10.7.2007 10:35

Poradie je spatne, lebo admin co sa stara o profiligu ma dovolenku a tento stav bude trvat este asi tyzden. Kim sa admin nevrati z dovolenky. To je ale celkove poradie, co sa tika osobnej statistiky, ta je OK. Som im pisal e-mail a odpoved bola takato.

svkice666 - 10.7.2007 11:33

To Dulda : ze se hralo po dva dny za sebou za 20RH jsem si všimnul neboj a proto jsem ti napsal že podle rozpisu je to v pořádku…tak ještě jednou : PONDĚLÍ, STŘEDA, PÁTEK a v NEDĚLI se hraje za 20RH ( tzn. jelikož za nedělí následuje pondělí, tak nám z toho plyne, že se hraje 2x za sebou za 20RH, tak je to v rozpisu profiligy který se nachází tady na stránkách ) zbylé dny se hraje za 1 USD … takže nic není neregulérní jak jsi psal … toť vše k tvému příspěvku ohledně 20RH !

James J. - 10.7.2007 17:48

takze aktualni informace k Profi Pokerlize: data v systemu se aktualizuji, avsak neprojevuje se to v razeni vysledku na homepage. problem je v tom, ze admin je na dovolene, bude zpet 19.7. a vse opravi. Dobra zprava na konec. Pristi mesic se planuje znovuzavedeni nedelniho 200 USD freerollu, ve stejne podobe jako dosud – pouze bude soucasti Profiligy, coz je vyhoda – znamena to dotaci dalsich 800 USD do Profiligy mesicne.

Redakce Poker24.cz - 10.7.2007 17:58

Rozumím tomu dobře, že onen nedělní roll bude tedy otevřen všem??
Mě z toho místo navýšení dotace spíše vychází, že bude o čtyři seriózní turnaje měsíčně méně...:-(

Allex12 - 11.7.2007 17:50

všem: adminovi Martinovi se podarilo z Recka zprovoznit zobrazovani vysledku na HP Profi Pokerligy. Vse je jiz v poradku a funguje to www.pokerliga.cz/profiliga.

Redakce Poker24.cz - 12.7.2007 10:37

Allex12: Vsak kazdy turnaj Profiligy je otevren vsem! V cem je tedy rozdil :-) Predpokladam, ze opet bude zapotrebi splnit podminky, klidne 100RH za uplynuly tyden, hlavne ze se turnaj vrati, byla to klasika! A kdyby se treba dotace zvedla na 250usd hned by to bylo jeste lepsi :-)))

AC - 12.7.2007 11:09

to allex: nedělní turnaj nebyl nikdy otevřen všem. Naopak bylo potřeba více RH než 20 (tuším že 50).

mmazy - 12.7.2007 14:35

OK:-) Na Sportingbetu nehraji, tak nevím…:-)
Až teď zkouším Profiligu:-)

Allex12 - 12.7.2007 18:22

AC: říkal jsi že jde o klasiku …né o penize :)

mmazy - 13.7.2007 08:48

Nechal bych Profiligu tak jak je. Všechny ostatní úpravy povedou k prodloužení hrací doby. Na začátku mají všichni stejnou šanci. Turnaje trvají kolem 2hod. což myslím je optimální. Dík organizátorům

havrda - 15.7.2007 09:38

Akorát mě štvou ty raked hands, člověk hraje cash game a hodinu a půl se mi neaktualizuje počet raked hands, takže se nemůžu přihlásit a nakonec se přihlásím v 9 večer a konečně si můžu oddychnout. Kdyby radši všechny turnaje byli za 1 USD.

Jelda - 16.7.2007 08:42

RH se načítají za 2dny , tak hraj o den dřív cash a máš pokoj.

algec1 - 16.7.2007 11:01

Jelde a co takto spravit to ako ja. Proste si pripravim papier a robim si ciarky. Napisem RAKE a idem IIIII IIIII IIIII IIIII. Idem na najmensi LIMIT TEXAS HOLDEM 0,10/0,20 a najrychlejsie je to na stoloch pre 5 hracov, ale da sa to aj pri 10 hracoch. A niekedy nahram o jednu, alebo dve hry viac. A ak sa dari, tak aj viac, ale zatial musim poklepat, vzdy v pluse. A vecinou odohram cash games pred zacatim, alebo ak vypadnem skorej, tak tak odohram aj po pokerlige, kedze je podmienka 48 hodin. Co je super. Inac tiez by som rad vydel v nejakom najblizsom upgrade platformi novinky tipu kolko mam RH, ale za ake obdobie. Ja totiz neviem, kolko mam RH naratych za posledne obdobie a zistim to akurat pred prihlasovanim sa na turnaj a to uz clovek nema vela casu, ak potrebuje trebarz este 100 RH. DAlej stale neviem ako ziskat Pending Bonus a nidke sa otom nepise. A uvital by som aj ciatku kolko clovek dal do herne, nak sa vie clovek zariadit kolko mu chyba do bonusu za poker body. Lebo FPP body mi pribudaju a cashovky hram a zeby som nemal ani na jeden bod, sa mi nechce verit. No bral by som proste vecie statistiky. Trebarz kolko som dal do herne, aby som vedel si vyratat, kolko mi treba do bodov a nasledne do bonusu. RH sa zatial na tej stranke racu zrejme za mesiac, alebo neviem. Bral by som za 24H, 48H, tyzdene. Presne tak ako su podmienky do turnajov. A co je to v herni za support ten “LADDER”? Je to v priprave ale blizsie info by som uvital. Inac ten webovy formular mne nefunguje, respektive zadam vsetko OK, ale neda sa odoslat a nevypise preco. Uvital by som e-mail a nie len pre pokerligu, aj ked vdaka bohu aj za ten.

svkice666 - 16.7.2007 11:39

Jak budeš mít 100FPP, tak ti z pending bonusu bude vyplaceno 5 dolarů. FPP ti zůstanou a počítají se dál pro VIP turnaje.

algec1 - 16.7.2007 13:29

a tych 100 dolarov pripisu len hracom ktori sa zaregistrovali po 1.maji 2007 tusim:-))
a co sa tyka poker bodov potrebujes minimalne 20 POKERBODOV aby ti vratili 30 dolarov. a to na nizkolimitnych stoloch nemas sancu nahrat za mesiac

Petrzalcan - 16.7.2007 19:46

to mate pravdu, ja som pisal, co by som chcel aby dali do upgradu. A na limit hram koli profilige a podmienke nahrat 20RH. To je mi jasne, ze toto na nizkolimitovych stoloch nenahram, ale aj tak by ma zaujimalo, kolo tak do herne vratim.

svkice666 - 16.7.2007 21:28

Na limit 0,25/0,50 stolu nasbírám 100FPP bodů cca za 5-10 dnů, jak kdy.Takže počítám s bonusem 250,-doláčů.

algec1 - 17.7.2007 13:09

algec1 na limite 0,25/050 stolu nasbieras 100FPP za cca 5-10 min? S akym bankom ides na taky stol? Respektive co odporucas. Ja som vtomto opatrny vecinou 2$-4$. A je to stol pre 5 ci 10 hracov a hra je agresivnejsia, alebo aj ked je opatrnejsia? Lebo ja som tento limit este nehral, ale mi to pripada trochu prehnane za tak kratku dobu. Ale vselico je mozne. Napis ak mozes a si ochotny otom viac. Predsa len chcem vediet trochu o tvojej taktike ako nato, tak neviem ci budes ochotny daco preyradit a ak nie tak to pochopim. Ale aj tak vopred dik za info, ak dake bude. Aspon ked mi zotpovies na tie otazky co som uviedol hore budem spokojny. Ak prezradis nieco viac budem to brat ako bonus. :)))))))))))))))))

svkice666 - 18.7.2007 14:23

5-10 DNů.4.července jsem se musel přeregistrovat, protože při změně herny mě to nějak šouplo do jiného koše než CZ a SK, a nemohl jsem hrát pokerligu.Tím mi sebrali nahrané FPP, ale připsali nový bonus 100 doláčů.Byl jsem 5 dnů na dovolené a nehrál jsem, a 15 7. jsem nahrál 100FPP a bylo mi připsáno 5 dolarů. Bylo to tedy 6 dnů.Musím tady ale teď říct, že jsem se asi spletl s těma 250 dol. Ty asi nejsou za FPP, ale za poker body, což bude zřejmě něco jiného.Nuž škoda.Bank na takový stůl mám cca 5-10d.Hraju vtšinou dva , někdy 3 stoly a nikterak agresivně.Stůl pro 5.

algec1 - 18.7.2007 18:02
Jméno Zapamatovat
Zpráva
před odesláním ZAŠKRTNĚTE! (slouží k odfiltrování spamu)

Online herna Sportingbet.cz - Screenshot

Stáhnout aplikaci

Vybrané akce a turnaje
POKERLIGA.CZ €300
POKERLIGA.CZ €400
POKERLIGA.CZ €500
€1.000 Guaranteed
€50.000 Guaranteed
€3.000 Guaranteed